Nemcsak a General Motorsszal (GM) folytatott tárgyalásokat a cég eladásáról a Lyft vezetése, hanem maga kereste a kapcsolatot az utóbbi hónapokban az Apple-lel, az Amazonnal, a Google-lal és a kínai Didi Chuxinggal – értesült a The New York Times. Mi több, a Lyft legfőbb riválisával, az amerikai fuvarmegosztó piac vezetőjével, az Uberrel is fúziós tárgyalásokat kezdeményezett.
Travis Kalanick, az Uber vezérigazgatója a Bloomberg szerint kerek perec kijelentette, hogy kétmilliárd dollárnál többet nem adna a Lyftért, mivel kettejük együttes piaci súlya olyan nagy, hogy egyesülésüket versenyjogi aggályokra hivatkozva aligha engedélyeznék Washingtonban. Kétmilliárdért egyébként sem lenne eladó a Lyft, amelynek piaci értékét 5,5 milliárd dollárra becsülték az év elején.
Eközben az Uber menetel előre: a hetekben állítják forgalomba száz Volvo XC90-es SUV-ból álló flottájuk első példányait Pittsburghben. Az önvezető funkciókkal felvértezett kocsikban természetesen lesz sofőr, nem is egy, de kettő: feladatuk elsősorban a technika felügyelete lesz. Egyiküknek a kezét a volánon kell pihentetnie, hogy vészhelyzetben azonnal átvehesse az irányítást. Travis Kalanick az éles tesztet kiemelt fontosságúak nevezte, és ha sikerrel járnak, az egy új felvonás nyitánya is lesz egyben, hiszen ezzel megkezdődhet a céget szolgáló másfél millió sofőr lassú lemorzsolódása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.