BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Még a csapból is Starbucks-kávé fog folyni Kínában

A Starbucks kínai ágának vezérigazgatója komoly fejlesztésekbe kezdene a távol-keleti országban - írja a Reuters.

Óriási fába vágta a fejszéjét Belinda Wong a Starbucks kínai ágának vezérigazgatója. Öt év múlva már ötezer kávézót akar üzemeltetni az országban a jelenlegi 2300 üzlet helyett.

A vezérigazgató szerint a kínai piacra, mint az egyik legfontosabb fejlesztési területre koncentrálnak most. A Starbucks 17 éve van jelen Kínában - írja a Reuters.

Azonban nem Kína az egyetlen célpontja a vállalatnak. Ahogy lapunk korábban megírta, jövő év elejétől már Olaszország sem lesz védett az amerikai Starbucks kávézólánc támadásától, hiszen a hálózat kiépítésében és kínálatának kidolgozásában mintaként szolgáló Itáliában is megtelepszik a fran­chise.

Az első kávézókat Milánóban és más nagyvárosokban alakítják ki a Percassi csoporttal közösen. „Az eszpresszót az olaszok vitték tökélyre, ezért az itteni piac meghódítása különlegesen fontos a Starbucks számára” – mondta akkor Howard Schultz, a seattle-i vállalat vezérigazgatója, megemlítve, hogy a lánc koncepciója az 1983-as milánói és veronai tanulmányútján szerzett tapasztalatokon nyugszik, azt vitték sikerre először a tengerentúlon, majd a világ számos országában, s most érkeztek el oda, hogy végre megmutassák „mesterüknek”, hová fejlődtek az elmúlt években.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.