Óriási fába vágta a fejszéjét Belinda Wong a Starbucks kínai ágának vezérigazgatója. Öt év múlva már ötezer kávézót akar üzemeltetni az országban a jelenlegi 2300 üzlet helyett.
A vezérigazgató szerint a kínai piacra, mint az egyik legfontosabb fejlesztési területre koncentrálnak most. A Starbucks 17 éve van jelen Kínában - írja a Reuters.
Az első kávézókat Milánóban és más nagyvárosokban alakítják ki a Percassi csoporttal közösen. „Az eszpresszót az olaszok vitték tökélyre, ezért az itteni piac meghódítása különlegesen fontos a Starbucks számára” – mondta akkor Howard Schultz, a seattle-i vállalat vezérigazgatója, megemlítve, hogy a lánc koncepciója az 1983-as milánói és veronai tanulmányútján szerzett tapasztalatokon nyugszik, azt vitték sikerre először a tengerentúlon, majd a világ számos országában, s most érkeztek el oda, hogy végre megmutassák „mesterüknek”, hová fejlődtek az elmúlt években.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.