Jelentősen bővülő árbevétel és nyereség, illetve a felhasználók számának a vártnál nagyobb mértékű növekedése jellemezte a világ legnagyobb online előfizetős videoszolgáltatása, a Netflix harmadik negyedévét. A társaság a szeptemberben zárult három hónap végére már 86,7 milliós táborral büszkélkedhetett, ami több mint 3,5 milliós növekedés a második negyedévhez képest, illetve 17 milliót meghaladó fejlődés az egy évvel korábbival összevetve. Ebben persze meghatározó szerepet játszik, hogy az év elején egy nagy lépéssel 130 új piacon vált elérhetővé a szolgáltatás. A július–szeptemberi időszak lendülete valószínűleg még a cég menedzsmentjét is igencsak meglepte, hiszen előzetesen 2 milliós bővüléssel számoltak az előző negyedévvel összevetve.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.