Ötvenmillió euróval nagyobb nyereségre számíthat az idén a Ferrari a különösen jól sikerül harmadik negyedév után. Az anyacégéről, a Fiat Chryslerről az év elején leválasztott és saját útját járó maranellóiak 850 millió eurós kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményre (EBITDA) számíthatnak első önálló üzleti évükben. Mindezt a nyári eladások alapozták meg, a cég a Thomson Reuters 211 milliós konszenzusára tíz százaléknyit rápakolva 234 milliós eurós EBITDA-t könyvelhetett el a harmadik negyedévben.
Az adózott eredmény még markánsabb, húsz százalékos bővülés után 113 millió eurónál parkolt le. A bevétel a vártat nyolc százalékkal haladta meg, s 783 millió eurót tett ki, noha csupán egyetlen százalékkal több autót, összesen 1978-at adtak át a megrendelőiknek, mint egy évvel korábban. Az eltérést az magyarázza, hogy a luxus-sportautók közül is inkább az exkluzívabb kiadásúakat, azaz a drágábbakat keresték a vevők a modellpalettán. A 12 hengeres bivalyerős motorral szerelt F12tdf, a GTC4Lusso és a most debütált LaFerrari Aperta volt ezúttal a sláger, amelyek úgy tűnik, sikeresen pótolják a piacról lassan távozó FF és 458-as család csökkenő eladásait. A LaFerrari limitált szériája kifutott, ez viszont 12 millió eurós lyukat ütött a Ferrari bevételein. Az idén 7900 Ferrarit adtak volna át, most nyolcezerre módosították a prognózisukat. Az olaszok mindeközben derekasan csökkentik adósságukat: a terv az volt, hogy az év végére a 700 millió euró alá szorítsák az állományt, ez már szeptember végére sikerült is, akkor 585 milliónál jártak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.