A magyar kereskedők is egyre sikeresebben turbózzák fel eladásaikat az amerikai eredetű akciós napon. Az Euronics a tavalyi fekete pénteken (Black Friday) bonyolította 27 éves története legnagyobb napi forgalmát, amelyet a múlt heti akciós napon sikerült megdupláznia – mondta lapunknak Fajcsi Róbert, a műszakiáruház-lánc ügyvezető igazgatója. A pontos adatot nem árulta el, de annyit igen, hogy a 10 milliárd forintos árukészlet kitartott. Fajcsi Róbert szerint minden műszaki cikk remekül fogyott, és az előzetes várakozásnak megfelelően kiemelten sok televíziót, mobiltelefont és játékkonzolt adtak el.
A kutatásban részt vevő e-kereskedők szerint ilyenkor az átlagos vásárlási értékek is rendszerint magasabbak, és a slágertermékek mellett minden más termék iránt is megugrik a kereslet. Az akciók meghatározásakor erre tudatosan figyelnek, így a kedvezmények általi profitcsökkenés kezelése a webáruházak 55 százalékának nem jelent nehézséget. Bár a hirdetések a kiemelt – akár 60-70 százalékos vagy még nagyobb – akciókról szólnak az egyes termékkategóriákban, összességében átlagosan 5–15 százalékos kedvezményt adnak a teljes akciós készletet nézve.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.