Alig néhány év alatt jelentős változások történtek a villanyautók piacán: most kezdenek megjelenni a már az ügyfelek számára is elfogadható hatótávolságú
autók, és a töltő-infrastruktúra robbanásszerű fejlődése is csökkenti a hatótávproblémát. Egyre több elemző épp ezért már nem is ebben látja a fejlődés korlátait, hanem a magas bekerülési költségben, hisz egy hasonló méretű és tudású autóhoz képest még mindig nagyjából kétszeres árral kell számolni.
A Volkswagen szerint 2025-re a villanyautók és a dízelek ára kiegyenlítődik, de sajnos nem úgy, ahogy azt mindenki szeretné. Amíg ugyanis a villanyautók ára némileg csökken, a dízeleké az egyre szigorúbb előírások betartásához szükséges kipufogógáz-kezelő rendszerek miatt rohamosan emelkedni fog a következő évtizedben. Erről Matthias Erb, a Volkswagen Group of America alelnöke beszélt a Green Car Congressnek adott interjúban. Fontos változás még a konszern életében, hogy a TDI-botrányt követően úgy akarnak javítani az imázson, hogy angolra változtatták a cég hivatalos nyelvét. Ezzel nem a cég és a közönség közötti, hanem a globális cégen belüli kommunikációt akarják javítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.