BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Így üzentek egymásnak a magyarok szilveszterkor

Idén szilveszterkor is folytatódott a tendencia, hogy a Telenor ügyfelei egyre inkább az internetes közösségi oldalakon illetve chat szolgáltatásokkal kívánnak boldog új évet. Az elmúlt évhez képest több mint 50 százalékkal nőtt mind a neten gratulálók száma, mind az általuk felhasznált adatmennyiség ezen a napon. Míg tavaly 81 terabájt adatforgalmat mért a Telenor december 31-én, addig 2016-ban ez az adat már meghaladta a 124 terabájtot.

Azért a telefonforgalomra sem lehetett panaszuk a távközlési cégeknek. Az év utolsó napján több mint 12 millió telefonhívást kezdeményeztek a Telenor ügyfelei, 40 százalékkal többet, mint egy átlagos szombaton. Az elmúlt évekhez hasonlóan 2016-ban is tovább csökkent az elküldött SMS-ek mennyisége, de így is kis híján 5 millió SMS-ben gratuláltak ügyfeleink a szeretteiknek.

A Vodofone-nál a 2016/17-es ünnepi időszakban is folytatódott a korábbi trend: a cég ügyfelei sokkal több adatot forgalmaztak belföldön és roaming környezetben is, mint bármikor korábban, valamint többször és hosszabban kívántak kellemes ünnepeket vagy boldog új évet élőszóban telefonon, miközben a korábbi évekhez képest kevesebb üdvözletet küldtek SMS-ben.

Az ünnepi napokban - december 24-25-26-án, illetve december 31-én és január 1-jén – a Vodafone ügyfelei több mint 18,4 millió hívást indítottak, így a hívások száma az egy évvel korábbi ünnepi időszakhoz képest 4 százalékkal bővült, a hívások pedig összességében bő hét százalékkal lettek hosszabbak. A felhasználók az érintett öt nap alatt közel 12,7 millió SMS-t küldtek el, ami azt jelenti, hogy a szöveges üzenetek száma közel hét százalékkal mérséklődött egy év alatt. Az MMS-ek száma közel 40 százalékkal nőtt, de így is csak alig 214 ezer képes üzenetet küldtek a Vodafone ügyfelei az öt nap alatt. (A Telekomk még nem közölte az év végi forhgalmi adatait).

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.