A nagy gyártók közül többen is lapzárta után tartották a tájékoztatójukat, de néhány cég már leleplezte, hogy mivel készült a CES-re (Consumer Electronics Show). Az előzetes hírek, valamint az eddigi bejelentések alapján szembetűnő, hogy az okosotthonhoz kapcsolódó megoldások, köztük az okos irányítórendszerek, valamint a robotizált háztartási gépek több vállalat számára is kiemelt fontosságúvá váltak. Emellett tovább erősödött az a két éve induló tendencia, hogy a világ legnagyobb autógyártói fokozott figyelmet fordítanak a Las Vegas-i eseményre. A technológiai ipar új trendjei közül pedig a drónok, valamint a virtuális- és kiterjesztettvalóság-megoldások esetében várhatunk számos újdonságot.
Az jól látszik egyébként, hogy az okostelefon-gyártóknak nem a CES a legfontosabb, mert bár vannak újdonságok, az igazi nagy dobásokat valószínűleg a februári Mobile World Congressre tartogatják. A Samsung pár nappal a CES rajtja előtt jelentette be az új Galaxy A sorozat három új modelljét, míg az LG 4 középkategóriás telefonnal készült Las Vegasra. A két dél-koreai gyártó ezen az eseményen valószínűleg a televízióknál csap majd össze igazán. Az LG nanocellás Super UHD kijelzőjű tévét mutat be a rendezvényen, amely a korábbinál is élethűbb, telítettebb színeket ígér, emellett akkor is tökéletes a képminőség, ha 60 fokos szögből nézik a képernyőt. A Samsung olyan QLED-televíziókkal érkezett Las Vegasba, amelyek a tavaly már megismert kvantumpontos technológia új generációját vetik be, és bármilyen fényerő mellett képesek a színek teljes skáláját visszaadni.
Az autóipar CES iránti fokozott érdeklődését mutatja, hogy a többi között a Volkswagen, a Hyundai, a BMW is saját sajtóeseményt tart a rendezvényen, akárcsak a tavaly különleges koncepcióautójával taroló Faraday Future.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.