A Google minden év végén közreadja a legnépszerűbb kereséseket országokra lebontva – a QuickCo összesítette, hol melyik autómárkákra voltak a legkíváncsibbak az internetezők. A világ 74 országában a Toyota márkára kerestek rá a legtöbben, ezt az eredményt tovább emeli, hogy még az Egyesült Államokban is elvitte a prímet a japán cég. A második helyre került a különösen Európában erős BMW a maga 51 országos elsőségével (Magyarországon is), a harmadik a Hyundai lett 17 országos elsőséggel – utóbbinál az sokat jelent, hogy az orosz és az indiai piacon is nyerni tudott, ezeken a helyeken a jövőben jelentős bővülést várnak az elemzők.
A nemzeti lojalitás nem meghatározó, hiszen csak négy országban győzött helyi autómárka, Franciaországban a Renault, Németországban a BMW, Olaszországban a Fiat, Svédországban a Volvo lett a legkeresettebb – a Fiat és a Volvo számára ezek voltak az egyedüli elsőségek. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem az összes webes, hanem csak a Google-kereséseket összesítették, miközben Oroszországban, Kínában és Dél-Koreában nem a kaliforniai központú cég a piacvezető ezen a területen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.