A Mastercard kutatást végzett a szerelmesek napját megelőző napokról, melyből kiderült: 47,4 millió bankkártyás-tranzakció történt ezen a napon világszerte az elmúlt 3 év vizsgálatai alapján. Ebből 150 000 volt a Magyarországon történt tranzakció. „Az idei év nagy kedvencei közé tartoztak a virág és az édesség, de kifejezetten keresték az ékszereket, fehérneműt és szexi kiegészítőket is a szerelmesek” – mondta Gerhát-Molnár Irina, a Brands.hu ügyvezető igazgatója. „Mint arra a kutatás is rávilágított: romantikus költéseink megduplázódnak ebben az időszakban, és egyre többen rendelik meg online párjuknak az ajándékot.
Az a webshop, amelyik idejében bemutatta a Valentin napi termékkínálatát, az akár másfél-kétszeres időszaki forgalmat is tudott bonyolítani ezen a napon. Érdekesség a Brands.hu esetében, hogy a vásárlás tekintetében a február 14 volt a csúcspont, ezen a napon kifejezett érdeklődést mutattak a vásárlók a divattermékek, kiegészítők irányába, még akkor is, ha ezt úgy vásárolták meg, hogy a fizikai kézhezvétele a terméknek nyilván igénybe vesz pár napot”.
Még mindig virágra költünk a legtöbbet
A vizsgálat szerint idén is virággal kedveskedtünk a legtöbben szerelmünknek, de az édesség is tarolt az ajándékok képzeletbeli versenyében. E-két ajándék mellett többen vásároltak még likőröket, pezsgőt szerelmüknek, illetve a tehetősebbek wellness-fürdőkben romantikáztak február 14-én.
A Valentin-napi online-beszerzések száma is nagyot ugrott az elmúlt évekhez képest, 125 százalékkal nőtt a webes vásárlások száma – világít rá a felmérés – de étteremben is többen mentünk ezen a napon, mint máskor. A Pénzcentrum kutatása szerint ez utóbbi kiadások teszik ki a magyarok Valentin-napi költésének 70 százalékát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.