A listavezetők a britek, a dánok és a németek: ők az EU-s átlagnál jóval többen, vagyis tíz internetezőből több mint nyolcan vásároltak termékeket vagy szolgáltatásokat online 2016-ban, ez számokban az Egyesült Királyságban a netezők 87 százalékát, Dániában 84 százalékát, és Németországban pedig 82 százalékát jelenti.
Ugyanakkor kevesebb, mint a netezők 40 százaléka vásárolt Cipruson (38 százalék), Bulgáriában (27 százalék) és Romániában (18 százalék) elektronikus úton - derül ki az Eurostat csütörtökön közzétett jelentéséből.
Az uniós polgárok által legjobban kedvelt online termékek és szolgáltatások a ruhák és a sportfelszerelések voltak (az e-vásárlók 61 százaléka ezekért kattintott), ezt követik a szálláshelyek (52 százalék), háztartási termékek (44 százalék), jegyek különböző eseményekre (38 százalék), könyvek, valamint magazinok és újságok (33 százalék).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.