Az üzlet nem tartalmaz pénzügyi befektetéseket, de segíti az Alibabát abban, hogy nagyobb részesedést tudjon szerezni a kiskereskedelmi piacon, miközben lassul az online értékesítések bővülési üteme. A két cég kezdetben a beszerzéseit, a logisztikai folyamatait és pénzügyi megoldásait hangolja össze a hatékonyság és a fogyasztói élmény növelése érdekében. Az online és az offline áruházak közti integrációt big data-módszerekkel akarják megvalósítani. A Bailian integrálja az Alipay fizetési megoldást a saját, meglévő tagsági programjába.
A Bailian 25 tartomány kétszáz városában összesen 4700 üzlettel van jelen. Ezek között szupermarketek, kis boltok és gyógyszertárak is vannak. Ez a hálózat több mint kétszer akkora, mint a Suning, az Intime és a Sanjiang hálózatai együttvéve.
Sem az Alibaba, sem a Bailian nem árulta el, hogy az együttműködésben pontosan hány üzlet vesz majd részt, de lesznek olyan egységek, amelyeket közös dizájn szerint alakítanak át.
A kínai e-kereskedelmi piac átlagos éves növekedése a Bain & Company tanácsadócég szerint 18 százalék lesz 2020-ig, az elmúlt négy év 35 százalékos átlagát követően. A kínai kereskedelemből a hagyományos kiskereskedelem 84 százalékot tesz ki a Bain szerint.
A hír hatására a Shanghai Bailian Group részvényeinek árfolyama a napi limitet meghaladóan 10 százalékkal nőtt, ezért fel is függesztették a kereskedést a cég papírjaival. A Lianhua Supermarket Holdings részvényei hét, a Shanghai Material Trading papírjai pedig 5 százalékkal drágultak a tőzsdén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.