A Világgazdaság részleteket firtató kérdéseire az MTÜ lapzártáig nem válaszolt. Kevéssé valószínű, hogy érdektelenségbe fulladt az akció, hiszen még tavaly is 600 résztvevő étteremről szóltak a hírek. Most pedig egyre több étterem, sőt régiók – például a Balaton környékiek – is jelezték, hogy nem hagynak fel a komoly reklámértékű akciózással. Meglehet, hogy idén éppen az állami cég kihátrálása bizonyul hatásos reklámnak.
A magukra maradt éttermek mögé az utolsó pillanatban lépett be támogatóan az adatbányászati, statisztikai alkalmazásokkal foglalkozó Clementine Consulting Kft., amely egy ingyen hozzáférhető Google-térképre helyezte a csatlakozó éttermeket. (Az első napon már 84 hely jelentkezett náluk, az adatbázist folyamatosan töltik.)
Galla Gábor, a 2006-ban életre hívott torkos csütörtök ötletgazdája, a Magyar Turizmus Zrt. akkori vezérigazgatója meglepődött a történteken, miként azon is, hogy az MTÜ a Budapest Winter Invitation szállodai akciót is lefújta már. Egyelőre nem tudni, mire készül a turizmusirányítás, milyen új ötletekkel rukkol elő.
A jó éttermek kínálatára biztos, hogy van kereslet, erre példa a két hét múlva kezdődő Étterem Hét, amely a felső kategóriás helyekre kíváncsiakat célozza meg alkalmi áron kínált menüsorával már tizenkettedik alkalommal – jelezte a szervező cég, a DiningCity étteremajánló illetékese, Kiss Zoltán.
A részt vevő éttermeket az alábbi térképen láthatják:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.