Március 24-ig nevezhetik a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média megoldásaikat a Tourism Social Media Awards versenyre. A pályázatokat turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló zsűri bírálja el, idén a nevezés ingyenes. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének szakmai partnerségével zajló versenyen díjat kapnak a magyar hotelek legjobb Facebook és Instagram oldalai is.
Hagyományteremtő céllal indítja útjára a Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyt a Turizmus.com és a Fészbuker.hu. Az idei versenyen magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média oldalait és megoldásait díjazza a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri. A díjakat a szervezők ünnepélyes, szakmai workshoppal egybekötött eseményen adják át 2017 tavaszán.
A TSMA díjait két fő kategóriában lehet elnyerni. A zsűri megválasztja egyfelől az év legjobb Facebook és Instagram oldalait a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének hotel tagjai körében, valamint kiválasztja a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait a beérkező pályázatok alapján.
A TSMA-ra három alkategóriában lehet pályázni: social branding témakörben integrált közösségi média jelenléthez kapcsolódó nevezésekkel; social content témakörben kreatív megoldásokat alkalmazó közösségi média tartalmakkal (pl. innovatív vizuális megoldások, videók, játékok); social campaign témakörben pedig közösségi médiában (is) futó kampányokkal lehet jelentkezni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.