Az előző év végéig 345 SPAR szupermarket, 116 kiskereskedői partnerüzlet és 32 INTERSPAR áruház révén az ország 493 pontján vált elérhetővé a hálózat, amelynek több mint 13 ezer munkavállalója van. A franchise-rendszer tavaly szeptemberben nyitotta meg a századik egységet Zuglóban. A franchise-üzletek 52 százaléka a fővárosban található, ma már több mint 1300 embernek adnak munkát, a boltok forgalma éves szinten meghaladja a 30 milliárd forintot.
Az évente több mint 30 ezer tonnányi sertéshúst értékesítő SPAR – egyedüli hazai kiskereskedelmi láncként – saját húsüzemmel rendelkezik Bicskén, ahol tavaly 1882 szarvasmarhát, 1470 ezer tonna bontott marhahúst, 424 ezer félsertést, illetve 16,7 ezer tonna bontott sertéshúst dolgoztak fel. A társaság hangsúlyozta: az üzem ma már szakmai műhelyként is funkcionál, az oktatóteremben több mint háromszáz munkatárs, köztük területvezetők, eladók, hálózati munkatársak és franchise-partnerek sajátították el a hentesszakma alapjait. A saját márkás termékekkel kapcsolatban az áruházlánc közölte: 20 márkanév alatt 2300 árucikk szerepel a választékban, tavaly a diszkontkategória mellett a bio-, a glutén- és a laktózmentes élelmiszerek köre is tovább bővült.
– Három helyett két nap alatt nehéz lesz elérni a tavalyi húsvét kiemelkedő bevételét, mindenesetre a nagypénteki munkaszünet előtt és után is több műszakkal és meghosszabbított nyitvatartással készülünk a vásárlók várható rohamára – válaszolta a Világgazdaságnak a SPAR ügyvezető igazgatója. Heiszler Gabriella elismerte: nehézséget okoz biztosítani, hogy az ünnepek alatt friss áruval töltsék fel az üzleteket. Ez a húsvét utáni kedden csúcsosodhat ki, a legnagyobb fejfájást a friss csirkehús beszerzése okozza, a pékáruknál és a tejtermékeknél a saját gyártású termékek mennyiségének növelésével orvosolható a probléma.
A SPAR idén 7 milliárd forintos bérfejlesztést hajt végre , a minimálbér 15 és a garantált bérminimum 25 százalékos kötelező emelésén túl a magasabb fizetési kategóriákban is többet vihetnek haza havonta, mint tavaly – tette hozzá az ügyvezető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.