BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újabb márkák fordítanak hátat a Youtube-nak

Megint duzzadt egy kicsit a Google-botrány: a Johnson and Johnson mellett - a Világgazdaság információi szerint - a Vodafone is úgy döntött, hogy felfüggeszti hirdetésit az informatikai cég videómegosztóján. Az egészségügyi óriással így már 255-re nőtt a bojkottálók száma.

Újabb nagymárkák, ezúttal a Johnson and Johnson és a Vodafone is vissza vonta hirdetéseit a Youtube felületein, ezzel már 255-re emelkedett azon cégek száma, melyek bojkottálják a keresőóriás videómegosztóját.

A vállalatok döntése abból ered, hogy a portál a szélsőséges, egyes esetekben uszító tartalmú videók mellett, és előtt is megjeleníti hirdetéseiket. Ehhez azonban ők nem szeretnének hozzájárulni, mondván jelentősen romolhat márkájuk megítélése potenciális vásárlóik körében.

 

Az elmúlt időszakban ezért számos világmárka jelentette be, hogy nem hajlandó hirdetni a Google platformján addig, amíg nem dolgoznak ki megnyugtató megoldást arra, hogy ne sérüljön brandjük. Legutoljára a Volkswagen, a Tesco, és a Toyota függesztette fel hirdetéseit, de hasonlóan járt el a McDonald''s angliai érdekeltsége is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.