„Két technológia, az intelligencia és interakció forradalmai hajtják előre a felhasználói élményeket” – jelentette ki Szao Jang, a vállalat fogyasztói üzletágának stratégiai marketingért felelős igazgatóhelyettese. Szerinte a mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációk az intelligencia forradalmához vezetnek, amely a digitális és a fizikai világot is új, előre nem látható irányokba formálja majd át.
A Huawei szerint a mesterséges intelligencia segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká válnak majd, 2025-re a felhasználók 90 százaléka élvezi majd a személyre szabott és intelligens szolgáltatásokat.
A rendezvényen ismertették a Huawei felhő-szolgáltatás alapján épített ökoszisztémát is. A Huawei Fogyasztói Felhő Szolgáltatása több mint 200 országban és régióban érhető el, felhasználóinak száma 2016-ban meghaladta a 210 milliót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.