Kisebb botrány kerekedett abból a reklámkampányból, amellyel a Tesco söreit és ciderjeit hirdette Angliában. A reklám ugyanis magyar fordításban úgy hangzott: "remek ajánlatok sörre és ciderre. Legyen a nagypéntek még jobb”. Angolul ugyanis a nagypénteket Good Friday-nak nevezik, az áruház reklámja ezáltal azt sugallta: alkohollal még jobb lehet az ünnep.[caption id="" align="alignleft" width="600"] Kép: AFP[/caption]
A keresztény egyházak több képviselője viszont a reklámfogást egyáltalán nem gondolta viccesnek, lévén, hogy az ünnep Jézus kínszenvedéséről, kereszthaláláról és temetéséről való megemlékezésről szól. Nem beszélve arról, hogy a nagypéntek a böjt utolsó napja, amikor sokan nem hogy húst nem esznek, de még alkoholt sem isznak. Balul elsült reklámja miatt a Tesco később bocsánatot kért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.