BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tesco: nagypéntek, nagy reklám, kis botrány

Kisebb botrány kerekedett egy sörreklámból Angliában. A balul elsült hirdetést a Tesco találta ki, nem sejtve, hogy ezzel egyházakat haragít majd magára.

Kisebb botrány kerekedett abból a reklámkampányból, amellyel a Tesco söreit és ciderjeit  hirdette Angliában. A reklám ugyanis magyar fordításban úgy hangzott: "remek ajánlatok sörre és ciderre. Legyen a nagypéntek még jobb”. Angolul ugyanis a nagypénteket Good Friday-nak nevezik, az áruház reklámja ezáltal azt sugallta: alkohollal még jobb lehet az ünnep.[caption id="" align="alignleft" width="600"]Kép: AFP Kép: AFP[/caption]

A keresztény egyházak több képviselője viszont a reklámfogást egyáltalán nem gondolta viccesnek, lévén, hogy az ünnep Jézus kínszenvedéséről, kereszthaláláról és temetéséről való megemlékezésről szól. Nem beszélve arról, hogy a nagypéntek a böjt utolsó napja, amikor sokan nem hogy húst nem esznek, de még alkoholt sem isznak. Balul elsült reklámja miatt a Tesco később bocsánatot kért.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.