Az első negyedévben összesen mintegy 11 százalékkal, 1,3 milliárd forinttal költöttek többet az OTP SZÉP kártya birtokosai, mint a tavalyi év azonos időszakában. A kiemelkedő eredményhez nagyban hozzájárult a húsvéti hosszú hétvége, amikor a kártyabirtokosok naponta átlagosan mintegy 240 millió forintot költöttek pihenésre, feltöltődésre. Az OTP SZÉP kártya birtokosoknak még 2,5 milliárd forintnyi 2015-ös juttatást kell felhasználniuk május végéig. (Jövőre viszont egyre kevesebb cég ad majd cafeteriát!)
A jelenleg érvényes jogszabály alapján a SZÉP kártyákra két éve utalt juttatások érvényessége május 31-én lejár, ezt követően azon munkáltató, vagy annak jogutódja kapja vissza az összeget, akitől a feltöltés érkezett. Az említett határidő után a kártyabirtokosok nem használhatják fel 2015-ös juttatásaikat. Ahhoz, hogy ne maradjon 2015-ben feltöltött juttatásuk a kártyabirtokosoknak jelenleg napi 71 millió forintot kellene elkölteniük a május végi határidőig. Az elmúlt években folyamatosan nőtt az OTP SZÉP kártyák első negyedéves forgalma. Két éve valamivel több, mint 10 milliárd forintnyi juttatást használtak fel a kártyabirtokosok, idén már összesen több mint 14 milliárd forintnyi juttatás fogyott a plasztikokról három hónap alatt.
Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Bank Cafeteria üzletágvezetője szerint az eredményekhez nagyban hozzájárult, hogy a kártyabirtokosok egyre jobban ismerik az egyenlegek lejárati határidejét: „az elmúlt években folyamatosan tájékoztattuk munkáltatói partnereinket és a kártyabirtokosokat az OTP SZÉP kártyákat érintő tudnivalókról, fontos dátumokról. Az eredmények azt mutatják, hogy a kártyabirtokosok egyre tudatosabban használják fel év elején a lejáró egyenlegeiket, amelyek május 31-én veszítik el érvényességüket. Emellett a hosszú hétvégék is nagy szerepet játszanak a költések dinamikus növekedésében, a húsvéti hétvégén naponta másfélszer annyit költöttek a kártyabirtokosok, mint a negyedéves napi átlag.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.