BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Brutális profitbővülés a Facebooknál

Erős negyedéven van túl a Facebook, amely 8,03 milliárd dollárra, azaz 49 százalékkal növelte bevételeit az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Még dinamikusabb, 76 százalékos volt az adózott eredmény növekedése, amely 3,06 milliárd dollárral szerepel a kimutatásban.

Újabb erős negyedéven van túl a Facebook, amely 8,03 milliárd dollárra, azaz 49 százalékkal növelte bevételeit az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Még dinamikusabb, 76 százalékos volt az adózott eredmény növekedése, amely 3,06 milliárd dollárral szerepel a kimutatásban. Mindkét adat messze meghaladja az elemzői várakozásokat. A bevételek fő forrását – immár 85 százalékkal – a mobilhirdetések adják.

A Facebook aktív felhasználóinak száma a december végi 1,86 milliárdról 1,94 milliárdra nőtt március végére, s ha a szokásos négyszázalékos tempót tartja, akkor nyár elejére átlépheti a 2 milliárd főt. A Facebook-vírus 43 millió embert „fertőzött” meg Ázsiában, e térségben nő leggyorsabban a felhasználók száma. A hirdetési szempontból legértékesebb, a közösségi portált napi rendszerességgel fölkereső felhasználók száma 1,23-ról 1,28 milliárd főre bővült három hónap alatt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.