Újabb erős negyedéven van túl a Facebook, amely 8,03 milliárd dollárra, azaz 49 százalékkal növelte bevételeit az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Még dinamikusabb, 76 százalékos volt az adózott eredmény növekedése, amely 3,06 milliárd dollárral szerepel a kimutatásban. Mindkét adat messze meghaladja az elemzői várakozásokat. A bevételek fő forrását – immár 85 százalékkal – a mobilhirdetések adják.
A Facebook aktív felhasználóinak száma a december végi 1,86 milliárdról 1,94 milliárdra nőtt március végére, s ha a szokásos négyszázalékos tempót tartja, akkor nyár elejére átlépheti a 2 milliárd főt. A Facebook-vírus 43 millió embert „fertőzött” meg Ázsiában, e térségben nő leggyorsabban a felhasználók száma. A hirdetési szempontból legértékesebb, a közösségi portált napi rendszerességgel fölkereső felhasználók száma 1,23-ról 1,28 milliárd főre bővült három hónap alatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.