Több országban is elbukott a Coca-Cola új, steviával ízesített üdítője, így a nemzetközi cég ki is vonta a forgalomból, vagy csökkentette az eladásukat. A frissítők egyáltalán nem kellettek az ausztrál, illetve a brit fogyasztóknak, míg Németországban azért volt aki rákapott a különleges ízű üdítőre.
A Coca-Cola bukásának egyesek szerint több oka is van. Elsősorban az, hogy a gyártó elhamarkodottan dobta piacra a steviával ízesített üdítőt. Nem volt azonban elég jó a recept, sokan mellékízre panaszkodtak, az első változatok cukortartalma pedig magas volt. Emellett több országban is tiltott volt a stevia használata, ezért engedélyeztetni kellett az adalékot. Ezután viszont már nem volt annyira vonzó a termék a fogyasztók számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.