A szolgáltatás igénybevételéhez az ügyfeleknek elő kell fizetniük a Telenor MobillPass szolgáltatásra. Ennek alapfeltétele egy úgynevezett NFC-képes telefon, és egy NFC-képes SIM-kártyára. Amennyiben az ügyfél nem rendelkezik ilyennel, azt a szolgáltató kicseréli. A MobillPass szolgáltatás megrendelése után az előfizető készükén megjelenik egy virtuális bankkártya.
Ehhez kellett a Budapest Bank, amely a „háttér szolgáltatást” nyújtja, hisz a távközlési cég nem jogosult bankkártya kibocsátására, pénzügyi szolgáltatásra. Innentől kezdve ez virtuális kártya úgy működik, mint egy feltöltő plasztik lap, vagyis a Telenor ügyfelei bármely banknál vezetett számlájukról utalhatnak pénzt a virtuális kártyára, amelyről aztán fizethetnek. A szolgáltatáshoz tehát Telenor ügyfélnek kell lenni, de nem kizárólag a Budapest Bak ügyfelei élhetnek ezzel a lehetőséggel. Egyelőre azonban csak az androidos mobiltelefonokkal lehet fizetni a több mint 83 ezer POS-terminállal felszerelt magyarországi üzletben, valamint külföldön is.
A banki környezet jelentős átalakuláson megy keresztül: elmosódnak az iparágak közötti határok, és már nemcsak a pénzügyi szolgáltatókkal kell versenyezniük az ügyfelekért. Ráadásul az utóbbi időben megjelenő Fintech-cégek a lakossági fizetések és utalások piacát igyekeznek meghódítani. Ezekre pedig a bankoknak reagálniuk kell, fel kell venni a kesztyűt – fogalmazott el Fatér Gyula, a Budapest Bank lakossági üzletágvezetője, aki szerint a mostani is egy lépés ennek érdekében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.