Tóth Géza a társaság teljesítményéről közölte: az idén 5 százalék körüli árbevétel-növekedéssel kalkulálnak a Coop csoportnál. A növekedést az élénkülő fogyasztásra és a minimálbér-emelésre alapozzák. Még az előző év nem zárult le mérlegzárással, ezért csak később lesznek meg a végleges számok, a cégcsoport 2016-os eredményéről.
A Coop országszerte mintegy 2600 Coop-üzletet működtet 1700 településen, továbbá 2000 nem Coop-üzletet lát el áruval. A magyar termékek aránya a teljes választék 80 százaléka; a saját márkás termékek 90 százaléka.
A Coop csoport fejlesztési koncepciója tavaly és az elkövetkező években is négy területre fókuszál: az informatikai rendszerre, a logisztikára, az üzletek környezettudatos és energetikai korszerűsítésére, valamint az oktatásra. A vezérigazgató megjegyezte: a fejlesztéseket a 700 franchise-tag végzi, ezért erről nincsenek összesített adatok.
Tóth Géza tájékoztatása szerint a menedzsment 2016-ban az informatikairendszer-váltás előkészítésén dolgozott; továbbá napirenden van a törzsvásárlói rendszer továbbfejlesztése és a bolti technológia és árukihelyezés fejlesztése is. Az idén várhatóan elindul az új informatikai rendszer bevezetése, valamint elkezdődik az energia-hatékonysági projekt pilot-alkalmazása is.
A cégcsoport 10-12 százalékkal részesedik Magyarországon az FMCG-forgalomból (gyorsan forgó áruk) – közölte a vezérigazgató.
A társaság a napokban tartotta a közgyűlését, amelyen igazgatósági tagokat választottak, a testület elnöke ismét Pekó László, a Nyírzem Zrt. elnök-vezérigazgatója lett, s az eddigi vezérigazgatónak is bizalmat szavaztak a részvényesek, a cégvezetőt további öt évre bízták meg munkája folytatásával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.