A GfK piackutató cég által mért eredmények szerint a vállalat jelentősen gyarapította eladásait Magyarországon, valamint Ausztriában, Csehországban, Horvátországban és Litvániában is. Okostelefon-eladásait Kelet-Közép-Európában és Észak-Európában 63 százalékkal növelte az első negyedévben a Huawei, prémium kategóriás készülékeinek értékesítését pedig 186 százalékkal. A régióban így 18,8 százalékos részesedésre tett szert az okostelefonok piacán, közel duplájára a világpiaci részesedésének.
Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat kimutatása szerint a Huawei az első negyedévben 9,8 százalékra növelte világpiaci részesedését az egy évvel korábbi 8,4 százalékról, miközben az okostelefonok világpiaci forgalma 4,3 százalékkal bővült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.