Az SNLP tagságának több mint 78 százaléka támogatja a projektet a közlemény szerint.
A pilóták beleegyezése elengedhetetlen volt ahhoz, hogy a francia légitársaság egy újabb belső céget alapítson.
Jean-Marc Janaillac, az Air France elnök-vezérigazgatója közleményében üdvözölte a pilóták „felelősségteljes hozzáállását”.
„Ez a megegyezés egy hosszú tárgyalás eredménye, amely a vállalat és valamennyi dolgozójának érdekében létrejött kiegyenlített kompromisszumhoz vezetett” – írta az elnök-vezérigazgató.
Az Air France ősszel tervezi az európai útvonalakon megindítani az új légitársaság járatait, 2018 nyarán pedig a tengerentúli útvonalakon, azzal a céllal, hogy a jelenleg deficites járatait meg tudja tartani és újakat is tudjon nyitni.
Az Air France jelenleg két fapados társaságot üzemeltet, a belföldi és európai útvonalakon közlekedő Hop!-ot és a Transaviát.
Az új fapados – átmenetileg a Boost nevet viselő – járatokon az Air France pilótái fognak dolgozni, változatlan munkakörülmények és javadalmazás mellett. A légikísérők azonban kevesebb fognak keresni, mint az Air France-járatokon dolgozók, és őket külön szerződtetik, hasonlóan a földi kiszolgáló személyzethez.
A Boost egyelőre 18 repülőgépet fog működtetni az európai és tízet a tengerentúli útvonalakon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.