A Green Holidays Kft. közleménye szerint a török partnercég az irodát írásban nem tájékoztatta, szerződést nem bontott, így csak a vasárnapi gép érkezése után értesültek a kialakult helyzetről. Hozzátették: megtették a feljelentést az illetékes hatóságoknál.
Hangsúlyozzák, hogy a tulajdonos abszolút jóhiszeműen járt el, és ezért vállalja a felelősséget. „Azért, hogy a török partner az utasokat ilyen helyzetbe hozta, nem minket terhel a felelősség” – szögezték le. A Green Holidays Kft. vasárnap már felvette a kapcsolatot a konzulátussal és az Uniqa biztosítóval, bejelentését megtette a Budapest Főváros Kormányhivatalánál. A Green Holidays Kft. és az Uniqa Biztosító Zrt. közösen szervezik a kinn lévő utasok elszállásolását és hazautazását. Azok az utasok, akik még nem utaztak el, közvetlenül az Uniqa Biztosító Zrt.-hez fordulhatnak – olvasható a honlapon. A Green Holidays Kft. vasárnap kora este jelentett fizetésképtelenséget.
A társaság szervezésében délelőtt még elindult egy magyar csoport Budapestről charterjárattal a törökországi Antalyába, de lefoglalt szálláshelyükre már nem jutottak el. A Green Holidays honlapján vasárnap este azt közölte, hogy a társaság vagyoni biztosítékát az Uniqa Biztosító Zrt. szolgáltatja, a szükséges intézkedéseket a társaság helyett a biztosító teszi meg. Az utasok igényeiket közvetlenül a biztosítóval szemben érvényesíthetik.
A Green Holidays Kft. a nyilvános cégadatok szerint 50,5 millió forint értékben végzett utazásközvetítési tevékenységet tavaly, adózott eredménye 406 ezer forint volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.