Termékeinek a bevezetését a kelet-európai piacon kezdi a kínai vállalat, Nyugat-Európára pedig majd csak a későbbiekben terjeszti ki értékesítési hálózatát. A Xiaomi egyelőre Lengyelországban, Litvániában, Lettországban, Észtországban, Ukrajnában, Fehéroroszországban, Oroszországban, Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Görögországban készül bevezetni termékeit.
A kínai piacon rendkívül sikeres vállalatot eddig a szabadalmi perek kockázata tartotta vissza a külföldi terjeszkedéstől. A múlt héten azonban a Xiaomi bejelentette, hogy szabadalmi megállapodást kötött a Nokia mobil hálózati berendezés gyártó vállalattal.
A Xiaomi internetes értékesítési modelljével alig néhány év alatt tört fel a kínai mobilkészülék-gyártók élcsapatába. A még nála is fiatalabb riválisok, az Oppo és a vivo azonban mostanra már megelőzték az eladásokban Kínában, a Huawei, a ZTE és a Lenovo pedig a külföldi piacokon tarolnak.
„A Xiaomi az elkövetkező három évben kétezer új üzletet nyit és ennek felét partnerek bevonásával külföldön” – közölte a Handelsblatt lapnak adott interjúban Liu Yi vezérigazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.