BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A fiatal utasokat célozza meg az Air France-KLM

Joon néven indítja el ősztől új légitársaságát az Air France-KLM légitársasági csoport, amely a fiatal utasokat célozza meg.

A francia-holland társaság honlapján csütörtökön közöltek szerint ősszel kezdik el az első járatok teljesítését a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről, és a 2018-as nyári menetrendben már elindulnak az első hosszútávú járatok is, a pontos útvonalhálózatot és menetrendet szeptemberben hozzák nyilvánosságra.

Bár korábban az új cégre mint diszkont formában működő, hosszútávú járatokat is teljesítő cégként hivatkoztak, az Air France-KLM közleményében leszögezte: nem diszkont társaságról van szó, mert hagyományos termékeket kínálnak majd az utasoknak.

A légitársasági csoport palettájában két diszkont cég is szerepel: a francia regionális járatokat teljesítő Hop!, valamint a Budapestre is közlekedő Transavia.

Az Air France-KLM az utolsó az európai nagy hálózatos légitársaságok közül, amely diszkontosított formában működő, hosszútávú járatokat is üzemeltető légitársaságot hoz létre. Elsőként a Lufthansa lépett a piacra a megújított Eurowings-szel, majd a British Airways és az Iberia anyavállalata, az International Airlines Group (IAG) indította el Level nevű légitársaságát, amely a Barcelona-El Prat repülőtérről üzemel.

A nagy hálózatos cégek a Norwegian Air Shuttle diszkont légicég interkontinentális járataira válaszul indították el új vállalataikat, miután bebizonyosodott, hogy van piaca Európában a hosszútávú diszkont járatoknak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.