A Vodafone Magyarország kedden azt közölte az MTI-vel, hogy néhány olyan ügyfél is jelezte a szolgáltatás megszűnését, akik péntek éjfélig azonosították magukat és így – az elektronikus hírközlésről szóló törvény értelmében – továbbra is jogosultak lettek volna a prepaid SIM-kártyájuk használatára. A lekapcsolásokat ezért – számolva a rendszerszintű hiba veszélyével – azonnal leállították. Az egyeztetést elmulasztó ügyfelek telefonszámának visszakapcsolása továbbra is a megszokott módon, a díjmentesen megköthető új szerződéssel biztosítható – írták.
A Magyar Telekom hétfőn azt közölte, hogy vasárnap az azonosított ügyfelek kis része jelentette csak a szolgáltatás megszűnését. A problémát azonnal elhárították, így ezt követően már csak egyedi esetek maradhattak megoldatlanok, hétfőn pedig főleg olyanok jelentkeztek, akik elmulasztották az azonosítást és ezért új szerződést kellett kötniük.
A Telenor hétfői közleménye szerint 30 ügyfél jelentkezett a SIM-kártyájuk lekapcsolása miatt annak ellenére, hogy tudomásuk szerint határidőre azonosították magukat. A cég azt írta, hogy a panaszokat kiemelten kezelik, a felmerülő problémákat pedig kivizsgálják. Előfordulhattak technikai hibák is, a Telenor kompenzálja az ügyfeleket a kellemetlenségekért – tették hozzá.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) keddi összesítése szerint a csaknem 4 millió érintett SIM-kártyából péntek éjfélig több mint 2,7 milliót azonosítottak a tulajdonosaik vagy a használóik. A nem egyeztetett kártyák lekapcsolását a hivatal a határidő lejárta után is ellenőrzi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.