Az első fél évben 0,2 százalékkal 113,1 millió zlotyra (8,1 milliárd forint) csökkent a CCC cipőboltlánc profitja. Az EBITDA-soron 27,4 százalékos plusz után 203,8 millió zlotyit ért el a cég. Az árbevétel 32,4 százalékkal 1,85 milliárd zlotyra növekedett. A vállalat 16 országban 889 boltot üzemeltet, emellett tíz országban online értékesítéssel is jelen van.
Magyarországon 71 CCC-üzlet működik összesen 40,6 ezer négyzetméter területen. A lánc legtöbb, 439 boltja Lengyelországban található, de saját üzletekkel van jelen számos térségbeli országban, a többi között Csehországban és Ausztriában, valamint Oroszországban és Németországban. A CCC bevételeinek 89 százaléka cipők eladásából származik, ezek 62,5 százaléka női, 24,2 százaléka férfi-, 13,3 százaléka pedig gyerekcipő.
Az év hátralévő részében tovább terjeszkednének a kelet-közép-európai régióban, ahol meglevő eladóterületük kétharmada található. A cég szerint három éve a CCC számít a régió legnagyobb, lábbeliket árusító kiskereskedelmi láncának. A terveik között szerepel az ausztriai és a németországi jelenlét növelése is, de az első évek sikerei után arra számítanak, hogy ott a kelet-közép-európai régióban látottnál jóval kisebb ütemben tudnak majd bővülni. Emellett az e-kereskedelemben is növekedési potenciált látnak.
Tegnap késő délutánig a CCC árfolyama 1,53 százalékkal 259,85 zlotyra csökkent a varsói tőzsdén. A Reuters elemzői konszenzusa szerint a CCC átlagos célára 219,11 zloty, ami 16 százalékkal van a tegnapi szint alatt, az ajánlás: tartás. A legmagasabb célár 267, a legalacsonyabb 150 zloty.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.