A tavaly 39,2 milliárd forintos árbevételi rekordot elérő barkácslánc erősödő virtuális jelenlétét támasztja alá, hogy 2015-ben 50 ezer, 2016-ban 80 ezer internetes megrendelést rögzítettek, az év első háromnegyed évében viszont már több mint 120 ezret. A Praktiker tapasztalatai szerint az offline áruházi vásárlás többszörösét költik a vevők online, az átlagos vásárlói kosár értéke meghaladja a bruttó 30 ezer forintot.
A webáruházban több mint 30 ezer termék érhető el, a csempék, a szaniterek, a bútorok, a kerti bútorok és az ajtók a legnépszerűbbek, de az olyan szezonális árucikkek is kelendők, mint a medence vagy a kandalló. Ezekből hozzávetőleg 40 ezer köbméternyi mennyiség fogy évente házhoz szállítással. A fogyasztóknak – mérettől függően – lehetőségük van futárszolgálattal, Foxpost csomagpontokon, hamarosan pedig postákon és postai csomagautomatáknál is átvenni megrendeléseiket. A regisztrált vásárlások mintegy fele személyes átvétellel történik a Praktiker húsz áruházában országszerte, ahol négy munkaórán belül összeállítják a megrendeléseket.
Az áruház 2009 tavaszán indította webshopját, és azóta folyamatosan fejleszti. Tavaly készült el az új változat, amelyet mobilra is optimalizáltak. Ezzel párhuzamosan a logisztikai rendszer és a kiszolgáló háttér is teljes átalakításon ment keresztül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.