Az olasz luxusvállalkozás vezetője, Marco Bizzarri Londonban közölte, hogy a raktáron lévő korábbi termékeket jótékonysági akció keretében elárverezik. A bevételt a Humane Society International és az LAV állatvédő szervezetek kapják.
A Gucci, amely a múltban szőrmével díszített papucscipőket és menyétszőrméből készült kabátokat dobott piacra, ezzel csatlakozott a Fur Free Alliance (Szőrmementes Szövetség) nevű, 40 szervezetből álló csoportosuláshoz, amely az állatok jogaiért küzd és az állati szőrme divatiparbeli helyettesíthetőségéért.
Az állatvédők örömmel fogadták a divatkonszern döntését. „Az egész divatvilágban nagy hullámokat fog kelteni az, hogy a nagy hírű olasz divatmárka lemond a szőrméről” – hangoztatta Kitty Block, a Humane Society International elnöke.
Tavaly az Armani is bejelentette, hogy többé nem használ kreációiban szőrmét. A Kering luxuskonglomerátumhoz tartozó Gucci eladási eredményei az utóbbi két évben növekedésnek indultak Alessandro Michele kreatív igazgató vezetése alatt.
Bizzarri elmondása szerint a döntést Michelével együtt hozták. Hozzátette: „az új kreatív igazgató kiválasztásakor arra törekedtem, hogy olyat találjak, aki ugyanazon értékek fontosságát vallja”.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.