Megduplázódhat a magyar vásárlók száma a Fashion Days idei Black Friday akcióján az előző évekhez képest. A divatportál rajtunk kívül Romániában és Bulgáriában működik, de a cég tapasztalatai azt mutatják: a fekete pénteki akciókra a magyarországi vásárlóik várnak a legjobban.
Az érdeklődés folyamatosan nő: míg 2014-ben 205 ezer eurót, 2016-ban már 570 ezer eurót költöttünk el a Fashion Days november végi akcióján. A legnagyobb forgalmat idén is az oldal legnépszerűbb márkáitól várják, úgy mint a Desigual, United Colors of Benetton, Next, Mango, Zee Lane, Furla, Diesel, Guess, Pepe Jeans London, Nike, Puma, Le Coq Sportif és az Adidas.
A magyarországi vásárlóink a leginkább árérzékenyek, és különösen fogékonyak az akciókra. Míg Bulgáriában inkább a drága karórák, luxus ruházati cikkek népszerűek, a magyarok kivárják a leértékeléseket, főleg női ruhákat és cipőket vásárolnak
– számolt be a vásárlók fogyasztási szokásairól Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója.
A divatportálon az idei Black Friday alkalmából akár 90 százalékos leértékeléseket is találhatnak a vásárlók, és a termékek több mint 40 százaléka féláron kapható. A vállalat éves forgalmának 15 százalékát bonyolítja ez alatt a három nap alatt. Magyarországon 2016-ban több mint 24 ezer terméket adtak el ebben az időszakban. Ezért idén nemcsak a készleteket bővítették, de olyan luxusmárkákat is beépítettek a kínálatukba a Black Friday alkalmából, mint a Jimmy Choo, Prada és Valentino.
Hogy idén is időben kiszállítsák az árukat, a már meglévő futárszolgálataik mellett a Sprinter nevű futárcéggel és a Magyar Postával is partnerségre léptek, emellett a magyar vásárlók már közel 3000 csomagponton vehetik át megrendeléseiket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.