A Huawei szerint az urbanizáció miatt az okos városok fejlődése megállíthatatlan, a vállalat okos város piacról származó bevétele 2017-ben elérheti a négy milliárd dollárt, a terület éves növekedési üteme pedig megközelíti az ötven százalékot.
A vállalat szerint a növekvő urbanizáció miatt 2025-re 27 óriásváros lesz több mint 10 millió lakossal, hatalmas nyomást helyezve a városi közlekedésre, az egészségügyi ellátásra és a közszolgáltatások működtetésére – ezért a városok többségének újra kell gondolnia működését.
Minden sikeres okos város programot a város vezetésének kell irányítania, és különösen fontos az adatok és információk megosztása – mondta David Tang, a Huawei észak-közép- európai régiójának elnöke, aki szerint az adatok megosztásának módján változtatni kell annak érdekében, hogy a város egyes részlegei összekapcsolódhassanak. Továbbá szükség van egy erős és hozzáértő okos város csapatra, hosszú távú és stabil befektetésekre, valamint a városvezetőknek együtt kell működniük egy vezető digitális szolgáltatóval, aki az átállást le tudja folytatni. Ennek a partnernek nyitottnak kell lennie arra, hogy megossza az értékeket más technikai partnerekkel, és meg kell teremtenie egy teljes ökoszisztémát az okos város számára. „A Huawei hajlandó erre és képes is arra, hogy efféle vezető digitális partner legyen” – mondta David Tang.
A Huawei szerint emellett a város vezetésének mindent magába foglaló kapcsolatokat kell kiépítenie – beleértve az embereket és dolgokat – és egyúttal össze kell kapcsolnia az alkalmazottakat, a vásárlókat, a partnereket és szolgáltatókat. A város működésének a big data-n és a mesterséges intelligencián kell alapulnia, továbbá valós idejű döntéshozatallal kell automatizálnia a folyamatait, hogy egyszerű, hatékony és intelligens műveleteket hajthasson végre.
Az okos város olyan, mint egy élő organizmus, melyet idegrendszer hajt. Ez az idegrendszer agyból (irányítóközpont) és perifériás idegekből (hálózat és szenzorok) áll, melyek valós idejű adatokat gyűjtenek a város állapotáról, ezt továbbítják, hogy az agy elemezze azokat, tudatosan döntéseket hozzon, majd intelligensen végre is hajtsa azokat. Ez akadálymentes kapcsolatot teremt a fizikai és a digitális világok közt – mondta Peng Xi, a Huawei vállalati üzletága észak-közép- európai régiójának elnöke. vezetőknek együtt kell működniük egy vezető digitális szolgáltatóval, aki az átállást le tudja folytatni. Ennek a partnernek nyitottnak kell lennie, hajlandónak arra, hogy megossza az értékeket más technikai partnerekkel, és meg kell teremtenie egy teljes ökoszisztémát az okosváros számára. „A Huawei hajlandó erre és képes is arra, hogy efféle vezető digitális partner legyen” – mondta David Tang.
A Huawei szerint emellett a város vezetésének mindent magába foglaló kapcsolatokat kell kiépítenie – beleértve az embereket és dolgokat – és egyúttal össze kell kapcsolnia az alkalmazottakat, a vásárlókat, a partnereket és szolgáltatókat. A város működésének a big data-n és a mesterséges intelligencián kell alapulnia, továbbá valós idejű döntéshozatallal kell automatizálnia a folyamatait, hogy egyszerű, hatékony és intelligens műveleteket hajthasson végre.
Az okos város olyan, mint egy élő organizmus, melyet idegrendszer hajt. Ez az idegrendszer agyból (irányítóközpont) és perifériás idegekből (hálózat és szenzorok) áll, melyek valós idejű adatokat gyűjtenek a város állapotáról. Majd ezt továbbítják, hogy az agy elemezze azokat, tudatosan döntéseket hozzon és intelligensen végre is hajtsa azokat. Ez akadálymentes kapcsolatot teremt a fizikai és a digitális világok közt.
A Huawei elkötelezett amellett, hogy egy erős idegrendszert hozzon létre az okos városok számára az olyan vezető ICT technológiák segítségével, mint a felhő alapú számítástechnika, a dolgok internete és a mesterséges intelligencia. Célunk, hogy mi legyünk az az alap, mely támogatja az okos városok robusztus és fenntartó fejlődését – mondta Peng Xi, a Huawei vállalati üzletága észak-közép- európai régiójának elnöke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.