Az idei számok is növekvő használatról tesznek tanúbizonyságot: tavalyhoz képest közel 68 százalékkal több adatot használtak a Vodafone ügyfelei a karácsonyi időszakban, hasonlóan a tavalyi tendenciához, míg 2014-ez képest már több mint háromszorosára nőtt az adathasználat.
Az online köszöntés mellett természetesen sok hívást, SMS-t és MMS-t is indítottak. A Vodafone közleményéből kiderül: 2017. december 24. és 26. között több mint 100 ezer MMS-t és közel 5 300 000 SMS-t küldtek, illetve majdnem 9,5 millió hívást indítottak.
Mindez azt jelenti, hogy az előző évekhez hasonlóan tovább folytatódott az SMS-ek számának csökkenése, míg az MMS küldések száma nagyjából változatlan maradt. Kiemelendő továbbá a mobil adathasználat növekvő népszerűsége – fogalmaz a Vodafone.
A hívások ugyan 7 százalékkal hosszabbak lettek, de számuk további 2 százalékkal csökkent tavalyhoz képest. Azaz a hagyományos üdvözlési módok helyét kezdi átvenni az online köszöntés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.