A francia autóipari konszern hétfőn közölte, hogy tavaly 3,76 millió gépkocsit adott el, 8,5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
A cég arra számít, hogy a globális autópiac az idén 2,5 százalékkal bővül. Az európai eladások csak 1 százalékkal emelkednek, de Oroszországban várhatóan 10 százalékkal, Brazíliában, Kínában és Indiában pedig 5-6 százalékkal nő az értékesítés.
A Renault tavaly októberben stratégiai tervet terjesztett elő: az eladásokat 2022-ig évi 5 millió darabra, az árbevételt pedig 70 milliárd euróra kívánják növelni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.