A londoni központú cég 719 millió font bevételt ért el a tavalyi harmadik negyedévben, a karácsonyt is magában foglaló október-decemberi időszakban. Egy évvel korábbi eredménye 735 millió font volt, ami a brit valuta gyengülésének volt köszönhető. Emiatt London és az Egyesült Királyság vonzó vásárlási célpont lett a dollárral és euróval fizető vevők körében.
A Burberry összehasonlítható bevételei mindössze 2 százalékkal emelkedtek a december 31-én véget ért három hónapban, szemben az egy évvel korábbi 3 százalékkal.
Ez az eredmény azért is csalódást keltő, mert a nagy riválisok, a Hugo Boss német divatkonszern és a világ második legnagyobb luxusipari csoportja, a svájci székhelyű Richemont a napokban egyaránt 7 százalékos árbevétel-növekedésről számolt be az október-decemberi időszakról.
A Burberry vezetése novemberben jelentette be, hogy jelentős átszervezést hajtanak végre a következő három évben. A program befejezéséig nem számítanak sem a bevételek, sem az üzemi eredmény érzékelhető emelkedésére.
A csaknem 11 ezer alkalmazottat foglalkoztató vállalat részvényárfolyama szerda délben 6,70 százalékos mínuszban, 1665 pennyn állt a londoni tőzsdén, de napi mélypontján 8,44 százalékos veszteségben jegyezték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.