A francia cég azt közölte, hogy az árbevétel 13 százalékkal 42,6 milliárd euróra emelkedett 2017-ben. A nemzetközi devizák árfolyamváltozásától és a vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett organikus eladás 12 százalékkal nőtt 2016-hoz képest.
A cég adózott eredménye 29 százalékkal rekordszintre, 5,13 milliárd euróra emelkedett, nagyobb lett a szakértők által várt 4,94 milliárd eurónál.
Az LVMH márkák tucatjait, a Louis Vuitton táskák mellett például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát egyesíti.
A cég valamennyi fő tevékenyégi területén növelni tudta bevételét: a ruhák és bőrtermékek esetében 21 százalékkal mintegy 15,5 milliárd euróra, a parfüm és kozmetikai szegmensben 12 százalékkal 5,56 milliárd euróra, a karóra- és ékszerágazatban 10 százalékkal 3,805 milliárd euróra, a bor és szeszesital telüten pedig 5 százalékkal 5,084 milliárd euróra.
Az LVMH vezetése azt javasolja, hogy 25 százalékkal 5 euróra növeljék a részvényenkénti osztalékot, erről április 12-én döntenek a részvényesek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.