A The Economic Times című lap közlése szerint a 3 milliárd dollárból a negyedik legnagyobb japán autógyártó mintegy 2,3 milliárd dollárt indiai leánycégébe, a tőzsdén is jegyzett Maruti Suzuki vállalatba fektet. A fennmaradó összeget a cég a Suzuki Motor Gujarat termelőkapacitásának növelésére fordítja.
A Maruti Suzuki több mint 50 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Indiában.
A Suzuki a hét elején közölte, hogy 68 százalékkal 86,9 milliárd jenre (790,36 millió dollár, 100 jen=231,75 forint) emelkedett a negyedéves működési nyeresége eladásainak a növekedésére Európában és Japánban, továbbá a legnagyobb autó- és motorkerékpár-piacának számító Indiában.
Robbanásszerűen emelkedett a Suzuki negyedéves profitja
A Suzuki eredménye 68 százalékkal emelkedett az utolsó negyedévben a gyors ütemben növekvő személygépkocsi és motorkerékpár értékesítései következtében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.