A Suzuki az idén januárban regisztrált 1281 autóval a teljes hazai gépjárműpiac abszolút nyertese, 14,41 százalékos piacrésszel. A vezető modell az év első hónapjában továbbra is a Vitara 718 eladott autóval.
A Datahouse újautó-eladási statisztikái szerint januárban 1281 Suzuki gépkocsit regisztráltak, amely 5,27 százalékponttal több a tavalyi év hasonló időszakához képest.
A márka a januári adatok alapján nem csupán a személygépkocsi értékesítésben áll az első helyen, de a teljes gépjárműpiacot (kishaszon-gépjárművekkel együtt) tekintve is átvette a vezetést.
A 2015 tavaszán bevezetett Vitara az idén januárban eladott 718 darabbal, valamint 22,23 százalékos szegmens-részesedéssel továbbra is toronymagasan vezeti a sport-szabadidő (SUV) kategóriát, és ezzel együtt a legkedveltebb hazai modell.
Az SX4 S-CROSS modellből 330 darabot értékesítettek, s ezzel a középkategóriában a második helyen áll. A Japánban készülő Swiftből pedig 101 darabot regisztráltak itthon. A további importmodellek közül a Balenoból 33 darabot, az Ignisből 44 darabot, a Celerióból 39 darabot értékesített a márka a 75 hazai márkakereskedésben.
A tavalyi évben egyébként óriási előnnyel vezetett a Suzuki, 15 161 eladott személygépkocsival és 13,04 százalékos piaci részesedéssel. A Suzuki volt a legkedveltebb márka a hazai eladások toplistáján, a Vitara pedig a legnagyobb darabszámban értékesített modell Magyarországon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.