A társaság elsődleges részvénykibocsátásra (IPO) is készül, ez is segítheti a készülékeik hivatalos forgalmazásának megkezdését az Egyesült Államokban. A kínai alapítású cég várhatóan az év második felében megy tőzsdére, az IPO értékét nagyjából százmilliárd dollárosra becsülik. Ez mindenképpen figyelemre méltó, de a teljesítményük értékét tovább növeli, hogy mindezt úgy érték el, hogy az amerikai piacokon eddig nem voltak jelen.
A 2010-ben alapított társaság kezdetben kizárólag a kínai piacra fókuszált, és speciális értékesítési modelljének, valamint az olcsóságuk ellenére meglepően nagy tudású készülékeinek köszönhetően villámgyorsan növelte értékesítését. Az IDC adatai szerint 2014-ben már a harmadik legnagyobb gyártó volt az okostelefonok piacán, igaz, ezt követően veszített pozíciójából az olyan, feltörekvő, szintén kínai riválisok ellenében, mint a Huawei, az OPPO, illetve a Vivo.
Sőt 2016-ban még csökkent is a forgalma. A 2017-es év ismét sikereket hozott, az IDC elemzése szerint tavaly már az ötödik legnagyobb gyártó volt a cég, és majdnem megduplázta eladásait.
A Xiaomi ma már Kína mellett számos ázsiai országban, Afrikában és Európa egyes államaiban is értékesíti a telefonjait.
Az egyik legdinamikusabban fejlődő piacon, Indiában a közelmúltban a Samsungot megelőzve az első helyre ugrott a gyártók rangsorában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.