A mobilok, tévék és háztartási nagygépek eladása nagyot emelkedett karácsony előtt, húsvét környékén viszont a játékok, a barkácstermékek és a kerti bútorok eladása ugrik meg jelentősen – tudta meg a Világgazdaság az Extreme Digitaltól.
Ha márciusban épp nem havazik, hanem az évszaknak megfelelően kellemesebb az idő, a barkácstermékek és kerti bútorok, eszközök eladásai is megnőnek.
A játékok terén 30-35 százalékos, a barkácseszközöknél 50 százalékos a forgalomnövekedés, a kerti kategóriában pedig duplázódnak az eladások.
A játék és a barkácseszközök mellett ilyenkor megnövekedik a kerti bútorok, kültéri sport- és játékeszközök, valamint a kempingfelszerelések iránt is az érdeklődés.
Tavasszal az Extreme Digitalnál a barkácstermékek között általában öt különböző akkus fúró-csavarozógép az abszolút kedvenc, emellett multigépeket, mérőműszereket, fűrészeket és csiszolókat vásárolnak a legtöbben. Elmondható, hogy a Bosch és a Black&Decker termékek uralják ezeket a kategóriákat.
A kerti termékek közül a fűnyíró a legnépszerűbb, valamint a különböző szegélynyírók, fűszellőztetők, sövényvágók és fűrészek.
A fűnyírók között az elektromos gépek aránya a legnagyobb, 85 százalék, az akkus a legkisebb 2 százalék, a benzines pedig 12 százalék. Egyelőre a robotfűnyíró aránya pici – de az ár miatt ez érthető is –, mindössze 1 százalék.
A toptermékek között vannak az olyan takarítóeszközök is, mint a gőz- és száraz-nedves tisztítók. Ez alapján a Bosch , az Al-ko, a Kaercher, a Gardena, a Black&decker és a Fiskars márkák a legnépszerűbb, legkeresettebb brandek az oldalon.
Húsvétra újabban sokan ajándékoznak játékot a gyerekeknek. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, a Lego (Duplo, Classic,City, Friends, Juniors) , a társasjátékok, és a kreatív játékok forgalma növekszik meg igazán. A trend az elmúlt években nem változott. Átlagosan 4-5 ezer forintot költenek a magyarok játékokra, de az eladott Lego játékok átlagára kicsit magasabb, 6500 forint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.