A hatékonyabb informatikai segítségnyújtás még optimálisabb biztosítása érdekében az informatikai támogatási tevékenység az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.-ből új cégbe, az ALDI International IT Services Kft.-be kerül át. Az új társaság a biatorbágyi központ mellett egy második szolgáltató központot is nyit Pécsett, így a tervek szerint legalább 50 új munkahelyet hoz létre a Dél-Dunántúlon.
Magyarországról támogatja majd többek közt az ALDI Dél vállalatcsoport új informatikai rendszerének üzemeltetését és biztosítja mintegy 3700 európai ALDI-üzlet informatikai rendszereinek zavartalan működését a kiskereskedelmi vállalat.
Az IT-központ 2013. januárjában kezdte el működését Biatorbágyon. A magyarországi áruházakat üzemeltető ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. keretén belül létrehozott osztály működésének kezdetén magyar, német és angol nyelven nyújtott első szintű, úgynevezett first-level informatikai támogatást mintegy 3300 európai ALDI-üzletnek.
Az osztály által nyújtott szolgáltatás az áruházak rendeltetésszerű működéséhez szükséges informatikai berendezésekre és alkalmazásokra terjedt ki.
Az elmúlt öt év során a first-level informatikai támogatás a második és a harmadik szintű, mélyebb informatikai ismereteket igénylő támogatással, majd további lépésben a vásárlóknak nyújtott ügyfélszolgálati feladatokkal kapcsolatos szolgáltatások ellátásával bővült, így a kezdetben 40 fővel működő osztály mára már közel 100 szakembernek biztosít munkát és sokrétű karrierlehetőséget.
Az ALDI Dél cégcsoport rendkívül elégedett a Magyarországról kapott informatikai szolgáltatás kiváló minőségével, ezért úgy döntött, hogy itt hozza létre globális informatikai támogatási központjának egyik részét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.