A kiírás szerint a jelenlegi végállomás, vagyis Újpest központ és a tervezett káposztásmegyeri végállomás között négy új közbenső állomás (2 kéreg alatti, 2 felszíni) épülne. A pályázati felhívásból nem derül ki, hogy milyen nyomvonalon haladna a metró Káposztásmegyer felé.
A lakótelep megépítésekor arról volt szó, hogy a metrót egy szakaszon a felszín fölött vinnék, a később a lakótelepig meghosszabbított 14-es villamos vonalán. A felhívásban az viszont szerepel, hogy a Rákospalota-Újpest állomáshoz kapcsolódóan P+R parkolót alakítanak ki, és a villamos pálya is átesik egy korrekción.
A pályázók április 18-án nyújthatják be ajánlatukat. Az értékelés során legnagyobb súlya az árnak lesz. De csak az a vállalkozás indulhat a pályázaton, amelyik rendelkezik az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított 36 hónapban legalább egy, összesen legalább két kilométer hosszú, városi gyorsvasút és/vagy országos közforgalmú vasút tervezéséhez kapcsolódó engedélyezési és/vagy kiviteli tervkészítésre vonatkozó referenciával.
Az M3-as metró meghosszabbításának gondolta a vonal megépítése óta időről-időre felvetődött, de eddig érdemi előrelépés nem történt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.