Elsősorban az exportpiaci forgalom folyamatos növekedésének tudható be az árbevétel-növekedés a Kőröstej tájékoztatása szerint. A cég vevőköre ugyanis folyamatosan bővül, és így minden évben új piacokra és célországokba jutnak el a termékek.
Az árbevétel növelésében – a belföldi aktivitás mellett – kiemelt szerepet kap az exportpiaci marketing tevékenység és a részvétel a legnagyobb nemzetközi élelmiszeripari kiállításokon.
Az árbevételből – a cég legfontosabb termékének kivitele – a sajtexport az elmúlt évben 68 százalékot tett ki, és ez növekvő tendenciát mutat. A bevétel fennmaradó hányadát, mintegy 30 százalékot a belföldi értékesítés (főleg sajtok, kisebb mennyiségben egyéb feldolgozott tejtermékek) teszi ki. Jelentősebb bevételi tétel még a vásárolt fagyasztott zöldségek exportja is, ami 1,5 százalék.
Mindehhez még hozzáfűzi a tájékoztatás, hogy eredményes volt a múlt hónapban 23. alkalommal megrendezett dubaji Gulfood kiállítás, amely a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari rendezvénye.
Február 18-22. között több ezer látogató ismerkedhetett meg a kedvelt Hajdú kashkaval sajttal, a krémfehér sajttal, valamint az újdonságnak számító grillenyica füstölt grillsajttal.
A kiállítás ideje alatt összesen 300 kilogramm sajtot fogyasztottak el az érdeklődők a Kőröstej kínálatából.
A Kőröstej ugyanis régóta etalonnak számít a kashkaval sajt, a grillsajt, a krémfehér sajt, a joghurtsajt-labneh, a parenyica, a krémsajtok és az ömlesztett sajtok piacán. Termékei a belföldi piacon kívül a Közel-Kelet szinte valamennyi országában és az Európai Unió számos országában is jelen vannak. Az elmúlt években 5 kontinens több mint 40 országába exportálták a Kőröstej sajtjait – derül ki a cég közleményéből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.