Tarolnak az általános- és vécétisztítók, de szeretjük az eldobható háztartási tisztítókendőket is – derül ki a Nielsen felméréséből, amely a 2017. március és 2018. február közötti időszakot vizsgálta. Változatlan maradt a takarítószerek slágerlistája:
13 milliárdos éves forgalommal az általános tisztítók viszik a prímet, ez értékbeli eladás szempontjából megegyezik az előző évi adatokkal.
Ezzel szemben mind nagyobb gondot fordítunk a legkisebb helység tisztítására: 5300 tonnányi tisztítószert húztunk le a vécén. A kategória értékbeli éves forgalma 6 százalékkal bővült, és alulról súrolja a tízmilliárd forintot.
A kényelem jegyében továbbra is hódítanak az eldobható háztartási tisztítókendők, értékbeli és mennyiségi forgalmuk egyaránt több mint harmadával nőtt, erre kétmilliárd forintnál is többet hagytunk ott a hazai kiskereskedelemben.
Kisebb, ugyanakkor erőteljesen feltörekvő kategória a száraz bútorápoló kendőké, mely értékben közel 50 százalékkal növelte forgalmát, míg mennyiségben ötödével bővült a kategória.
A porcicák elleni küzdelem jegyében 16 százalékkal növelték értékbeli eladásukat a poreltávolító eszközök, erre 99 millió forintot költöttünk a vizsgált időszakban.
Az elmúlt 12 hónapban tovább nőtt a magyarok takarítási kedve, hiszen mind értékben, mind mennyiségben többet vásároltak tisztítószerekből, ez több mint 51 ezer tonna terméket jelent
– mondta Rhorer Dávid, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője.
Ahogyan a vegyi árukat általában, úgy a takarítószerek kétharmadát is jellemzően a drogériákból, valamint hiper- és szupermarketekből szerezzük be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.