„A fogyasztói igények változásával az elmúlt években jelentősen megnőtt a kereslet az olyan élelmiszerek iránt, amelyek gyors, ugyanakkor minőségi, tartalmas étkezést jelentenek a rohanó hétköznapokon – mondta Maczelka Márk, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője, hozzátéve, ma már több mint 100 Spar és Interspar áruházban találkozhatnak a vásárlók a minőségi alapanyagokból készült hideg szendvics- és salátakínálattal. Vásárlóink szélesebb körű kiszolgálása érdekében úgy döntöttünk, hogy ezeket a termékeket egy új, korszerű üzemegységben állítják össze munkatársaink a jövőben – fűzte hozzá.
Az 1500 négyzetméteres üzem építése 2017 júliusában kezdődött. A zöldmezős beruházás költségvetése mintegy 1,2 milliárd forint volt, amelyből a technológia és a berendezések 300 millió forintba kerültek. A legmagasabb élelmiszerbiztonsági követelményeknek megfelelő létesítmény két csomagolósorral kezdte meg működését. A beruházást a Spar saját erőből valósította meg és az első fázis ötven munkahelyet teremtett, az üzem második körös bővítése során pedig további szakképzett munkatársakat vesznek majd fel. A cég tervei szerint folyamatosan növekvő gyártási kapacitás mellett három éven belül már négy csomagolósoron készülnek majd a termékek az országos üzlethálózat számára.
Az üllői SPAR enjoy. convenience üzemben a legmodernebb technológiával dolgoznak majd. A vállalat rövidtávú célja, hogy az ország az összes Spar, City Spar és Interspar áruházát ellássa az Üllőn készülő minőségi termékekkel. A Spar az enjoy. márkanév alatt a convenience üzemben gyártásra kerülő szendvicsek és saláták mellett további termékek bevezetését is célul tűzte ki olyan kategóriák égisze alatt, mint a salátaöntetek, a hűtött levesek, italok és tortaszeletek, valamint a kávék, a húskészítmények, a pékáruk, a sushik, illetve a probiotikus joghurtitalok.
Az elmúlt évek tendenciáját folytatva tavaly ismét sikeres üzleti évet zárt a SPAR Magyarország: a forgalmi növekedésnek köszönhetően a vállalat piaci részesedése jelentősen emelkedett. 2017-ben belső folyamatai fejlesztése mellett folytatta a megkezdett beruházásokat: 4 új áruházat adott át, és 21 üzletet modernizált a vállalat. A tavalyi esztendő legnagyobb zöldmezős projektje Érden valósult meg, itt nyílt meg a 33. INTERSPAR hipermarket. A cég a 2017-es évben 562,5 milliárd forint forgalmat realizált, amely 8,9%-os növekedés az előző évhez képest. 2017. december 31-én 344 SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR hipermarket, valamint 142 franchise üzlet tartozott az élelmiszerlánchoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.