A főpolgármester emlékeztetett arra, hogy 2015-ig semmilyen kötelezettséget nem lehetett vállalni a metró felújítására a 2010 előtt felhalmozott „hatalmas” adósságállomány miatt. A kormány 2015 nyarán vállalta át a több mint 50 milliárdos adósságállományt, és ezután lehetett nekifogni a metrófelújításnak.
A közeledő meleg idő kapcsán szólt arról, hogy a szerelvények klímaberendezéseiről folynak az egyeztetések a kötbér terhére.
A metró akadálymentesítéséről szólva Tarlós István elmondta, hogy a 20 állomásból 18 esetében megtörténik az akadálymentesítés. A maradék két állomás esetében is végeznek akadálymentesítést, de az nem elégíti ki a rászorulók kívánságát, ezért a főváros kötelezettséget vállal arra, hogy 2021 végéig megvalósul majd a mozgáskorlátozottak érdekvédelmi szervezete által megfelelőnek tartott akadálymentesítés – közölte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.