A Bosch új fejlesztései nagyban segíthetik az autógyártókat a járművek nitrogénoxid-emissziójának (NOx) olyan drasztikus csökkentésében, amellyel már ma teljesíthetik a jövő határértékeit. A most bemutatott Bosch technológia valós üzemi körülmények között (Real Driving Emissions; RDE) is rekordértékekkel teljesíti a jelenlegi és a 2020-tól érvényes nitrogénoxid-kibocsátási előírásokat.
Az elnök a közúti közlekedés széndioxid-terhelésének áttekinthetőbbé tételét sürgette.
Ehhez a jövőben az üzemanyag-fogyasztást és ezzel a széndioxid-kibocsátást is valós üzemi körülmények között, vagyis az utakon kellene mérni.
A rekorderedményeket a befecskendezési-technika, egy új fejlesztésű levegőrendszer és az intelligens hőmenedzsment átgondolt kombinációja tette lehetővé. A nitrogénoxid-kibocsátás így minden menethelyzetben a vonatkozó határérték alatt tartható, legyen szó intenzív gyorsításról vagy lassú haladásról, kemény mínuszokról vagy épp nyári hőségről, illetve autópályán vagy sűrű városi forgalomban végzett mérésekről.
A dízel továbbra is alternatíva a városi közlekedésben, a kereskedők és az ingázók esetében egyaránt
– hangsúlyozta Dr. Volkmar Denner.
A Bosch mesterséges intelligenciával kívánja folytatni az eddig elért fejlődést, újabb lépéssel jutva közelebb alapvető célkitűzéséhez, vagyis a környezeti levegőt a szén-dioxid-kibocsátástól eltekintve már alig terhelő belső égésű motorokhoz.
Fejlesztőik nagyratörő célkitűzése szerint az új dízel- és benzinmotorok a jövőben már nem terhelnék jelentősen részecske- és nitrogén-oxid kibocsátásukkal a légkört.
A cég új dízeltechnológiája a piacon már rendelkezésre álló komponensek műszaki alapjaira épül. Ezzel gyakorlatilag elérhető az ügyfelek számára és bevonható a gyártási projektekbe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.