Egy élő Instagram videóban fedte fel Gigi Hadid és Jeremy Scott: a H&M következő tervezői együttműködő partnere a Moschino lesz – az ikonikus olasz márka, amelybe Jeremy Scott új popkulturális hatásokat fecskendezett, amióta 2013-ban elfoglalta a kreatívigazgatói posztot.
A Moschino H&M kollekció világszerte november 8-tól lesz elérhető.
Az új kollekció első darabjait viselő Gigi Hadid és Jeremy Scott beszélgetését digitális képernyőkön vetítették ki az éves Moschino partin a kaliforniai Coachella fesztiválon, amit élőben közvetített a H&M Instagram csatornája. A cég számára Jeremy Scott új Moschino kollekciót készített nőknek és férfiaknak, kiegészítőkkel és néhány extra meglepetéssel.
Életem célja az volt, hogy kapcsolatot teremtsek az emberekkel a divaton keresztül, és ezzel az együttműködéssel képes leszek több rajongót elérni, mint bármikor korábban
– mondja Jeremy Scott, a Moschino kreatívigazgatója.
Az új kollekció elegyíti a pop- és az utcai kultúrát, a logókat és a ragyogást Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.